Prekių grąžinimo sąlygos
Jūs turite teisę atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties, pranešdami mums apie tai raštu (el. paštu: lietuva.caleo@gmail.com) per 14 kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo
dienos (jei prekė buvo pirkta internetu).
Rekomenduojame prieš grąžinant prekes sutarti su e-shop.caleo.lt atsakingu darbuotoju el. paštu: lietuva.caleo@gmail.com arba telefonu: 8 611 50150.
Grąžinamos prekės turi atitikti nurodytus reikalavimus:
* Šiuo simboliu pažymėti punktai negalioja gražinant nekokybišką prekę.
Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, tokioje kokioje gavote iš pardavėjo;
Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
* Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (švari, nepažeistos
etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kiti originaliai
komplektacijai būdingi priedai);
Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo pirkėjo gauta;
Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą (originalų
pirkimo kvitą ar sąskaitą faktūrą), garantinį taloną (jei jis buvo
išduotas);
Grąžinama prekė turi būti saugiai supakuota, rekomenduojama supakuoti į tą patį ar tokį patį įpakavimą, kokiame gavote iš pardavėjo;
Pirkėjas grąžinamas prekes turi pristatyti į parduotuvę Andrijavos g.3, Žaliūkės, Šiauliai;
Pirkėjas grąžindamas prekę pats atsako už jos sklandų ir saugų atvykimą iki mūsų parduotuvės adresu Andrijavos g.3, Žaliūkės, Šiauliai.
Grąžinant prekę, reikia pateikti prašymą. Prašymo šablono formą galime
atsiųsti į Jūsų el. paštą Jums paprašius, arba užpildyti mūsų
parduotuvėje adresu Andrijavos g.3, Žaliūkės, Šiauliai. Taip pat būtina pateikti
asmens dokumentą.
Įstatymų numatyta tvarka Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus per 7
darbo dienas po to, kai autorizuotas servisas patvirtina, kad prekė yra
tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos
detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.
Į grąžintinų prekių ar paslaugų sąrašą nėra įtraukiamos:
- Pristatymo, diegimo, prijungimo, nuomos ir kitos paslaugos.
- Pagal individualų kliento poreikį pagaminta ar užsakyta prekė.
Netinkamos kokybės prekės
Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, e-shop.caleo.lt įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę
tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis "Daiktų
grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d.
ūkio ministro įsakymu Nr. 217"
Grąžinant prietaisą dėl netinkamos jo kokybės yra būtina pažyma iš
garantinio aptarnavimo centro. T.y. norint grąžinti tokį prietaisą iš
pradžių būtina kreiptis į garantinio aptarnavimo centrą, kurio kontaktai
nurodyti ant garantijos kortelės. Servisui patvirtinus, kad prietaisas
netinkamos kokybės, serviso išduotą pažymą reikia pateikti pardavėjui
kartu su prietaisu.
Ginčų sprendimas. EGS ginčų sprendimo platforma
Prašymą/skundą dėl Buitis.lt internetinėje parduotuvėje įsigytos prekės
galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus
g. 25, 01402 Vilnius, el. p.tarnyba@vvtat.lt, tel. 852626751, interneto svetainėje www.vvtat.lt ar užpildyti prašymo formą
EGS platformoje.